sila klik ya

2010/10/18

REMAJA ROGOL BUDAK SEKOLAH:KEMENTRIAN DIMINTA BERTINDAK PANTAS

TERGAMAK! GAMBAR ROGOL & RAKAM... KESIAN DAK SEKOLAH NIH...

Kongsi@share3
Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!

Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.

HISAMUDIN NGAN MOHYIDIN CEPAT SIKIT BERTINDAK... AKU NAK TAU SAPE JANTAN2 SEBALIK GAMBAR NIH 

sumber:http://bagindareformasi.blogspot.com/2010/10/tergamak-gambar-rogol-rakam-kesian-dak.html

12 ulasan:

  1. wah..pasti nikmat

    BalasPadam
  2. klu aku waris bdk pompuan ni mudah je...
    aku upah samseng cri bdk2 ingusan tu.
    ape aku akn bt? korang pk la sndiri.

    BalasPadam
  3. dari susunan gambar.
    sakit > takut > sedap > rela > penat

    BalasPadam
  4. bth hampa uh.. ckp mmg snang...???????

    BalasPadam
  5. bila kejadian ini berlaku? rasanya bukankah kalau kanak remaja yang berpakaian seragam biru putih itu di bawah tanggung jawab kerajaan,, seiranya berlaku sesuatu yang tidak diingini ,, moga perogol ini akan dapat pembalasan yang setimpal

    BalasPadam
  6. syok siot ak tgok vedio dorang..pepet budak pompuan tu putih gler...mau x melelehhhh~~perhh..kalau ak abis budak pompuan tu...

    BalasPadam
  7. Perogolx2 tu harus diberi hukuman yang berat spt direjam dngan batu ke taw disebat di khalayak ramai supaya menjdi tauladan pada sesiapa yg berminat dngan aktiviti merogol.

    BalasPadam
  8. masyaallah. teruk budak2 zaman modenlah sangat nie. nie masalah.

    BalasPadam
  9. subahanallah kesiannya budak tu

    BalasPadam

NYATAKAN SEMUA KEBENARAN WALAUPUN PAHIT,ANDA DIBERIKAN PELUANG MELUAHKAN PERASAAN ANDA DISINI SILAHKAN!!!

tolong klik