sila klik ya

2013/02/11

GAMBAR PALING MENARIK MINGGU INI


7 ulasan:

  1. Apabila pendapatan datang dari sumber haram, inilah jadinya, dihambur kepada jalan maksiat. bukankah baik servis kebersihan diri seperti memotong kuku dilakukan oleh isteri, kan dapat pahala sunat.

    BalasPadam
  2. Ellooo....syioookkkk naaa! Mami kat rhumah tu tentu tak tau nooo. Tapi...la ni dia dah tau la kannn? Amacam...? Esok nak pi lagi daq? Masad had laen pulok!

    BalasPadam
  3. Hampas punya pemimpin UMNO - buat kerja maksiat memalukan UMNO dan orang Melayu

    BalasPadam
  4. Dia adalah seorang keturunan "syed" dan "ahli UMNO".Dua syarat ini cukup utk menutup semua cerita ini..pengarah JAWI/JAIS tentu TIDAK menemui akta kesalahan terhadapnya...

    BalasPadam
  5. Korang ni apa daaa. Orang umno tengah khusyuk berzikir turr!

    BalasPadam
  6. Jangan salahkan dia. Salahkan bini la beb. Cer kalau bagi tambah 3 bini muda lagi, tak ada le benda ni berlaku. Kerja dah ler berat beb, balik rumah bini dah mendengkur. Badan bini pulak macam karung guni. Badan bau bawang putih ngan semut, mana laki nak selera beb!

    BalasPadam
  7. dlm psidangan Umno jerit2 mau islam d luar jerit2 mau amoi potong kuku inilah pemimpin umno hidup rasuah n hidup fitnah

    BalasPadam

NYATAKAN SEMUA KEBENARAN WALAUPUN PAHIT,ANDA DIBERIKAN PELUANG MELUAHKAN PERASAAN ANDA DISINI SILAHKAN!!!

tolong klik